*

                     kärlek

hur många gånger har du varit kär?
1.
har du nån gång blivit sårad? jo
sårad nån? haha jaa
blivit playad? nej =)
playat? jaa..
vad är kärlek för dig? skit
har du nån gång somnat gråtander pga kärleken? nej :)


vänskap och sånt

vem är din bästavän?
Jennifer o Jennie<3
har du blivit sviken? ja
svikit nån? jodå..
har nån ljugit för dig? många gånger.
ljugit själv? när de behövs.
vem litar du mest på? Jennifer o Jennie<3
vad är vänskap för dig? de ända man behöver =)

Utseende


är du nöjd med hur du ser ut?
njaa
vad har du för ögonfärg? gröna -.-
vad skulle du vilja ändra på? mycket
varför? därför x)
vad har du för hårfärg? blont ;D
vad är din naturliga hårfärg? brunt



______________________________________

förlåt om de verkar som att jag inte vill veta av dig. men har verkligen inte haft tid att hinna med allt nu dom här senaste veckorna. men vill fan träffa dig. var ju flera veckor sen sist och jag saknar dig sjuukt mycke, bästavän. och jag vill inte att det ska va såhär. u know, alla som försöker förstöra ode? menmen.. men vill bara att du ska veta att jag älskar dig sjuukt mycke :´)<3

dfgdf
saaaknar dig!


Kommentarer
Postat av: du veet...

aaw, men det är lugnt. Vintern är våran you know. och jaa, håller med. så jädra mycket skit just nu, men vi ska kämpa och klara det, bara hålla ut tills artonårs dagen hehö. Sommaren har fan varit bäst tack vare dig, kan vara mig själv och vi har alltid så kul. never wanna loose you, och alla vill sära på oss bara för att dom själv är avis och inte kan ha lika kul. Du är beeest & jag älskar dig mest! <3

2009-08-20 @ 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0