HAHAHAHAHAH

Mitt avskedsbrev.


Kära Joel
 För det första vill jag säga att Sara H är den bästa vän jag haft, och att Emelie är helt dum i huvet

Mina sista önskningar är att Linnea och Vittäh gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Maria får ett lyckligt liv tillsammans med S0a Jag vill säga tack till Alex E för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Nasse. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Andre tog sitt liv.

Snälla, Hugo sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Svala och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Jack som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Olivia, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Tessi . Jag vet att Christer kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Ludwig för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Jennie och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Benjamin.



Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.
Fuska inte!


Kommentarer
Postat av: MARIA

Haha sånt där är kul :D

2009-08-03 @ 19:24:57
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0