Jennie, läs och förstå

jag älskar dig sjukt mycke. Du gjorde sommaren 09 till den bästa. Då var det du & jag, och vi hade sjukt roligt. jag kunde vara mig själv hela tiden med dig. vad hade jag varit utan dig? bara en jävligt ful unge som inte vet nåt om livet. men folk försöker förstöra och hittar på en massa saker som inte ens är sant. fan för dom. dom måste va väldigt avundsjuka på att vi hade så jävla kul. men jag vet inte hur de är nu.. men vi får hålla ut tills jag fyller 18. hehe. men jag kommer alltid älska dig vad du än gör. du kommer alltid vara en stor del av mitt liv. jag är så jävla glad att jag hittade dig. fan vilken tur jag har haft.. jag hoppas att du läser dehär och förstår att vi borde inte vara vänner längre. men vi får ju se hur tiden går.







if i should stray, i wolud only be in your way, so i go, but i know, i will think of you every step of the way. memories.. thats all i´m taking with me. we both know i´m not what you, what you need.


Kommentarer
Postat av: *Em

Hej :) Allt bra med dig?

2009-08-21 @ 19:15:47
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0