just married

hej alla. vad har ni haft för er idag? själv så har jag gått o gift  mig. fett najs va? den ja har gift mig me är... hmmm.. JACK!
jack.... om du läser dehär så förlåt för att ja glömde ditt namn, och du duger som min man...puss på dig. nu har jag börja tänka¨på våran bröllops resa. kanske borde göra de som Emil sa för ett tag sen: åka lastbil till hawajji. fast det har börja bli lite tjatit att åka ditt. de är 50 gången ja åker dit. :( nej men ja tror nog att vi ska till italien för jag tror att Jack gillar spagetti :)


Kommentarer
Postat av: jackiboi

hahahha , spagetti är godare om man har det i håret ;)



god jul ! :D

2009-08-04 @ 18:57:33
URL: http://jackiboyz.blogg.se/
Postat av: jennie

wtf :)?

2009-08-04 @ 18:58:48
Postat av: fer*

2009-08-04 @ 18:59:08
Postat av: s

hur gör du fatt få det att stå resa, fast det egentligen är en länk. jag måste skriva www..osv å allt shit ;o

2009-08-04 @ 23:41:46
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0