sommarn 09

Juni

cxvxcv
de var då jag började vara med Jennie som med tiden blev min bästa vän. det kändes litw stelt i början, men sen.. då jävlar var de kul.. tjuvbadning på arons, stan o en massa =)



Juli

vxcvx 
började vara riktigt mycke me Jennie. nästan varje dag.  vi skapade en massa minnen som man bara inte glömmer!


fdsf
Sen när jag inte var med Jennie så var jag me Benjamin.. de ångrar jag..


Sen gjorde jag o Jennie en massa dumma o roliga saker som ni inte får veta. =)




Augusti


dsfs
började vara mer i stallet och fick intresset för det igen.



dsfsdfsdf
Jennie sovde över hos mig ganska ofta. och jag började vända helt på dygnet x)





fsdf
Min salleballe blev ut dömd och en vecka senare den 10 augusti, jag gick den sista biten med han.


Sen helt plötsligt börjades det kännas som att de var höst och då tog min sommar slut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0