hejhej

hej på er alla igen. nu har ja slutat för typ 2 timmar sen. men sen efter det så provade ja att baka nå muffins. men ja ve inte än om dom blev lyckade. dom ser ganska misslyckade ut :/. idag har min klänning kommit! men vi kan inte hämta den förrän imorrn. nu väntar ja bara på att mina skor ska komma. dom kommer väl på måndag eller tisdag annars blir ja lessen eller ja vet inte vad! de känns som att det regnar idag fast de är ganska solit, men kallt. haha :) men nu ska ja ta o göra nåt annat hejsss!



                                                         
/Jossä

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-06-03 @ 19:40:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jag tycker också att dom är fula :P

Haha, nja jag tror inte det (A) <3

2009-06-03 @ 19:46:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0