hej alla! :)

hej. nu sitter ja o har föreläsning i so. ja rensade datorn och hittade nåra gamla arbeten om "dagens ungdomar tar över värden" . ojoj vad ja skrattade. haha. idag kommer det inte hända nå mycket. de ända ja kan se fram emot är att ja ska fara o ta hand om lillponnien Wiktorin<3. men även om de inte händer så mycket idag så är mitt liv alltid roligt :). Linnea stirrade på mig o sa hej? va konstigt, hon har redan sagt hej till mig idag. never mind! men nu måste ja gå. hejsssss


jfi,guhtjrsugen på jordgubbar!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag testar igen, du kanske inte har sett kommentaren eller också vill du inte svara, men jag provar en gång till, sista försöket, sen lämnar jag dug ifred! haha.



Hur har du gjort för att få den blonda färgen du har?

hos frissan eller hemma? slingor eller helblondring? hur många ggr?=)

2009-05-13 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0