hej sötnosar :)

hej nu är ja i skolan o har franska. men det blir inte så mycket gjort. för skolan är ju jätte rolig eller hur? (ironiskt).  men iallfall sen ska vi ha engelska o so. ja har tappat bort min engelska bok, o får ingen ny. tur att det bara är 4 veckor kvar av terminen.  :). sen på so:n ska vi ner till kyrkan o äta glass om ja tror rätt. o sen slutar vi 10 i 2 Hallelujah!
oså har ja ju gjort en ny header. hoppas att ni gillar den. för det gör ja. eller nej. det är ju min blogg här så, ja bryr mig inte :). o sen ni som håller på o snacka shit om mig o sen inte vågar säga de: varför kommer ni inte bara fram och står för det ni säger? det är j*kla fegt o omoget av er, inte för att ja bryr mig.. ni kan fortsätta snacka shit om mig, de gör inget, är bara irreterande. o ser de ut som att ja bryr mig? men nu orkar ja inte skriva nå mer så..

                                 puss på er :)




najkdgc jkdsfyeah! like this.


Kommentarer
Postat av: linnéab

din header var ju sjukt fucking fin! :)<33333333

2009-05-12 @ 14:55:34
URL: http://lllinneab.blogg.se/
Postat av: oliviaj

snyggast header :D<33

2009-05-12 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0