Jennifer Wäntling o Räbäkka <3

hej på er alla ;*


har varit med Jennifer o Räbäkka idag. vi gick till nåt dagis o hängde där o bara stekte o tog många. o då menar ja många bilder. vi var sjukt lättroade idag.



de var någon som skrev om att ja skulle använda silverschampo för mitt hår var gult o orangt. vissa tror också att ja inte ens vet vad silverschampo är? men vem fan tror ni att ja är? tror ni att ja inte vet nånting om hår? som att ja inte skulle använda silverschampo. de är ju fan irreterande att ni tror att ni vet saker mycket bättre än mig när de gäller hår o färgning/blekning? men nu ska ni få veta en sak:: ni tror jävligt fel.

o ni som inte har nåt med dehär o göra, fråga på om vadsomhelst, ja lovar att ni får svar ;*




ja o jennifer

fdfsduiofhk


ja o jennifer<3





sorry räbäkka men ja hittade ingen bild på dig  :/ . men du ska veta att du är värd guld!



                        //Jossä







         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Från och med nu slutar jag läsa din blogg för gott! usch. Du är ju så jäkla dum och äclig i ditt beteende. du har ju inte ens 30 läsare per dag, det är jag gaaanska så säker på, jag menar du får ju inte några som helst kommentarer ju.



usch, tack och adjö, jag trodde inte det här om dig. Och nej,jag är inte avundsjuk, i promise! du är så jävla ful och äcklig. trodde inte du var en sån männsika. good bye. nu förlprar du en liten läsare, tror inte du kommer komma långt, inte alls faktiskt



2009-06-01 @ 15:28:03
Postat av: ebba

sötnosar! :)

2009-06-01 @ 21:22:04
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0