lilla tjejen igen.

hej alla. ja orkar inte leka kostnär längre. så nu ska ja hem! måste bara slösa 1 minut till i mitt liv på dig lilla tjejen för skojs skull. haha du kommer till min skola o försöker kaxa? hahahahah fan vilket skämt du är.

randombrud: varför snackar du shit om mig?
jag: snackar ja shit nu också?
randombrud: ja har fått höra en massa saker. t.ex. att du sa att ja var världens hora.
jag: jaha det. men ja säger bara vad ja tkr.
randombrud: asså vill du ha nåt med mig o göra?
jag: helst inte!
randombrud: men varför håller du på me mig då?
randombrud: för att de är så jäkla kul. o btw du är såhär liten för mig (visar med fingrarna tpy 2 cm). o dessutom går runt o blablabla
randombrud: förra gången kastade du vatten på mig som om ja vore gjord av socker, men synd lilla flickan... hejdå blondinbella
jag: blondinbella är ju fan coolare o snyggare än dig, brunhilde!



svar på tal

jasså tjejen? du är avundsjuk på mig för att ja är en snygg blondin?hahahah fan vilket skämt! ja vet att du vill vara som oss, brunhilde. men du kan aldrig bli lika snygg som mig. tråkit men sant. ja fattar inte hur gud kunde skapa en sån ful människa? ful insida o ful utsida. kan fan inte bli värre. så synd om dig lilltjejen. du kommer me ditt "gäng" o tror att dom ska va till hjälp? vafan kan du aldrig klara dig själv? du tror att dom kan hjälpa dig? men vafan dom står i nåt hörn o vågar inte komma fram? eller kanske en randomkille som bara står o skrattar åt dig. men nu tog det roliga slut. så hejdå din fula brunhilde! ja vet att du älskar mig. men ta o chilla. 

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Naw , tack så mycket! :D

Vad gör du? :)

2009-05-28 @ 18:17:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: HAHAH

AAHHAAHHAHAAHAHHHA

2009-05-28 @ 22:37:16
URL: http://HAAHAHHA
Postat av: ida

jag antar att du menar mig som en av gänget, allvarligt talat var det så att jag inte ville ha något med saken och göra och sa åt henne att inte gå och snacka med dig för då skulle ni bara bråka men du hade ju också folk med dig, och vill som sakt inte ha något med saken att göra det var därför jag höll mej undan. För jag tkrom både dig och angelika..

2009-05-29 @ 15:21:28
URL: http://idanoren.devote.se
Postat av: ebba

hahhaa, fan va ägd den där randombruden blev ;)

2009-05-29 @ 18:31:33
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: oliviaj

haha du äger jossan :)

kolla å kommentera min nya blogg :)<3

pöss

2009-05-30 @ 01:58:20
URL: http://annaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0