lilltjejen

hej lilltjejen som du nu är kallad. ja har försvarat dig så jävla många gånger o har fått ta shit för de. men ja gjorde de ändå, för din jävla skull så att du inte skulle känna dig ensam. de var då men aldrig mer. nu vet ja att de var ett bigbig misstag. alla gör väl fel nångång? för mig var du mycket, nu är du inget. ja är inte arg.. ja bara hatar dig. visa lite respekt åt såna som hjälper dig förfan annars kommer du få stå ensam resten av ditt äckliga liv som du gör nu. du gick o blev tsms me mitt ex? du har inte ens nån respekt för dig själv ens längre. ja tkr synd om dig som är ensam.  du kallar mig emo fjortis? vadå? för att ja nitade dig o för att du inte vågar säga de till mig irl? så kaxig du är bakom skärmen. men irl är du bara en liten råtta som alla trampar på. haha du är  big offer! borde inte slösa 1 minut av mitt liv på dig men men.. o ja vet att du är lessen över att du inte blev som mig lilla flickan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0