tjena ;*



hej alla ;* hur är de med er? själv är de bara bra om man inte räknar med att ja än en gång har sjukt tråkit för att ja har franska. vi ska ha nån redovisning om vad vi har jobbat med under dom senaste veckorna men ja har ju inte jobbat alls? men det ordnar sig som ja alltid tänker. ja har fått en del frågor som ja ska svara på sen. men om de är nåt ni undrar om mig eller bara vill ha tips så fråga på. men ja har inte lagt in nå bilder på väldigt länge tkr ja så ja lägger in en bild på mitt "fina" gula/oranga hår som ja älskar. ja har inte löshår, sorry biatches, men mitt hår är 100 % riktit. ja har blekt mitt hår 8 gånger o de är fortfarande orangt. lite irreterande. ska väl testa nåt annat märke på blekningen? men hursomhelst, nu ska vi se på den "braiga" filmen som vi inte hann se klart på igår.




nckjsrhtb




hejs ;*        

                               /jossä

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du användt silvershampo? om inte, gör det! jag lovar dig, det är suuuuper!:) det tar bort allt oranget o gult

2009-05-27 @ 07:16:31
Postat av: siri

söööötnooos :)))

2009-05-29 @ 08:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0