längesen

jag vet inte, jag kanske börjar blogga på denhär bloggen igen, för de är inte många som vet att min nya ens finns. vilken tycker ni att jag  ska blogga på? www.alwaysjosse.blogg.se eller den här? det får ni helt enkelt bestämma. oh ni som inte visste att jag hade gjort en ny blogg, så blev det iallafall uppdaterat nu. inte för att det är ett så intressant inlägg men bättre än ingenting då. och förresten så är det min blogg= mina regler. det är helt otroligt hur mycket jag har skrivit ju. brukar inte ens skriva hälften så mycket i andra inlägg. jätte kul att veta, jag vet. jag orkar inte hålla på och sudda och ta bort en massa. så ni får läsa den som den blir :) kul va? haha. men nu blir det fredagsmys med "uffepuffe" och SO böckerna. om han inte är sjuk då =) men ni får ha det så bra! 

Kommentarer
Postat av: Erik Larsson

Låter som en härlig fredagskväll =P SO och Myz?? hmm...



adda min msn =P [email protected]

2011-02-28 @ 08:27:03
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-05-06 @ 18:13:30
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0