nu är det sista gången..

hoppas att du läser dehär och förstår. vi har gjort sjukt många dumma och olagliga saker under sommaren och lite på hösten. jag vill inte ha de så, förlåt, du är sjukt snäll, men sakerna vi gör tillsammans är inte bra för nån av oss. så för ett tag borde vi inte prata med varandra, bara tills vi båda har mognat och förstår vad som är rätt och fel. förlåt för att det blev såhär, jennie. men tänk vad som hade kunnat hända om vi hade varit äldre. de är bäst för oss båda faktiskt. men tills vi ses igen, så vet du att jag saknar dig.

de kommer alltid att vara vi.




får ju inte tag på dig så jag fick skriva dehär.

Kommentarer
Postat av: majja

MEN OM DEN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG VRF LÄSER DU DEN DÅ? O_O VÄX UPP FÖR HELVETE! -.-'

sluta klaga och hållkäften! jag har fan inte ens bett dejj läsa den! och jag tar inte livet av mejj pga att en wb säger att jag ska de -.-'

*Äckel unge! -.-

2009-11-04 @ 20:42:22
URL: http://majaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0