En man blir två, tvä män blir en.

hej alla. nu är designen och headern på plats. det blev sjukt mycket finare, och mera.. öh, höstigt? ja whatever, har fått stanna hemma från skolan idag, var helt sjuk på morgonen, men imorrn ska jag fan i mig till skolan! Jag ska till stugan i helgen så jag kommer inte hinna uppdatera så jag får skriva för fredag, lördag och söndag nu:


Fredag: packa och sen fara och möta den andra Josefin som ska följa med till stugan. när vi är framme ska vi bara chilla and shit!

 

Lördag: sova, sova och sova!

 

Söndag: packa och fara hem.

 

mer får ni inte veta =) men ska faktiskt ta o lägga mig tidigt ikväll annars orkar jag aldrig stiga upp imorrn. men jag skriver igen efter helgen, hade bra :)

 

m,kdsöf
saknar dig.


Kommentarer
Postat av: nae

Nae

2009-10-16 @ 09:35:48
URL: http://nae

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0