ett inlägg om... jaa, allt?

hej alla. Josefinek kommer snart. hon ska bara fixa sig o de, men hon ska ringa innan hon far. jag är inte så säker på att hon hittar hit men ni får hålla tummarna för att hon gör de. men just nu så väntar jag på att hon ska ringa så att jag sen kan gå in i duschen. sköööönt att vi äntligen har slutat bråka och hittat tillbaks till varann. har inte varit med henne på typ 4 veckor, ganska längesen enligt mig. jag skriver ganska konstigt just nu men jag orkar inte ändra något nu så ni får läsa dethär som det är. jaja whatever. jag drömde om nåt sjuuukt konstigt inatt. Drömde faktiskt om B*******. tur att det inte var på riktigt då. var lite smått lessen när jag vaknade. men vem drömde jag om? det får ni aldrig veta, hihi.
Jag kanske lägger in hiss/diss ikväll eller nå. jag borde göra om dom där bilderna för att jag faktiskt inte är blondin längre.. SKÖÖÖÖÖÖÖNT! tycker faktiskt att det blev mycket finare med mörkt hår.
när jag var blond så kunde jag knappt gå ut utan smink och gick alltid med sjukt mycket smink.
men nu när jag är mörkhårig kan jag va utan smink. bra, va?
jaja nu har jag fått skriva av mig, nu ska jag gå och duscha. hade bra



poicf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0