oh shit!

hej alla. jag kom nyss hem från Jennifer. vi har sett på Halloweeb 8 och sagan om den snarkande törnrosa, haha?
Jag tror att jag håller på att få svininfluensan, är sjukt matt och trött, eller så beror de på att jag bara har sovit 5 timmar inatt, jaja men ska iallafall kanske gå ner till Konsum, eller coop nära som de nu heter och köpa en tidning. Jag kommer kanske inte uppdatera så ofta nu, har fan ingen lust att uppdatera när man ändå bara får skit för de. men tills jag uppdaterar igen, får ni ha de så bra :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

men hon tror ju att hon är så tuff, men hon är jävligt rädd i verkligheten. hon vågar fan inte kolla på mig. sen är hon ju kompis med ett emo så hon blir ju lite mobbad av det också hahaha, men det är fan rätt åt henne :)

2009-10-25 @ 18:55:05
URL: http://llinnneanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0