*

hej alla. lägger in nya och gamla bilder =) have fun





ncxkj,
fyfan, gumman, jag älskar dig. Ibland är du den enda som förstår mig. Det känns bra att ha någon som är som mig. Samma humor, samma hjärna, ja allt. Alla minnen vi har, dom ska jag fan aldrig glömma. Ska aldrig glömma dig heller. du är sjukt viktig för mig. vet inte vad jag skulle göra utan dig, vad skulle jag vara utan dig? Du är allt, lämna mig aldrig<3


jdroixd
dfgdf

cxvxcv

mrdopfcö
hahhaah, typ 2 år sen x)

 

 

fsdf
det har tagit dagar och månader, men saknaden är fortfarande lika jävla stor..


cdfssanfkjmd
i somras, då var man blond :)



fdsf
dont like what i see


jcxoidv


vdxjoif
i början av sommaren =)



nvfdg
seriöst.. jag skulle aldrig ha börjat bleka mitt hår, fyfan men man lär sig av sina misstag. Kommer typ inte få sådär långt hår förrän i december-januari :'( men nu är det iallafall brunt och naturligt



jcvxdovif
ganska ny ;P


iuhjoi hahahahaha typ i april eller nå x)



uyhi
hahahaha. typ i april =)


kpfrg
jätte sexig man var när man var liten. x) sommaren 06?


cncjdfk
timpan =) typ hösten 07?


cnxckv
Lady Gaga sommaren 07?



jcdosf
hahahaahaha. maskerad hoppning hösten 07 =)


 ncofvog
jennifer wentling hösten 08

 

,dvåö
what the fuck is this?!?!?!?

xnzxzl


m,kdsöf

,xclöv

xc.öävpå


, mö cvxf


l.looooooooooooooooooollloooooooooooooooooolo,löooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllooooooolololllolllllllllllllllllllllllllllllolöoololkloooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllolllllllllllllllllooooooooooooooooooo


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: linnéa b

hahhah, jag dööör, bilden på andre! hahahah ;d

2009-09-24 @ 16:12:44
URL: http://lllinneab.blogg.se/
Postat av: HAI ALA

JOSAN SUgR:pPpPpPpPp

2009-09-25 @ 11:43:41
Postat av: HaLO ALA

Postat av: HAI ALA



JOSAN SUgR:pPpPpPpPp

2009-09-25 @ 11:43:41

2009-10-04 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0